|
قابلیت مرورگری, شرکت راتین . لینک ها را به ترتیب اهمیت شان سازمان دهی کنید. کاربران باید بتوانند به راحتی به اطلاعاتی که می خواهند، دسترسی داشته باشند. پس لینک ها را در دسته بندپشت کارت ذ...
|
|||
|
|
این وب سایت واقعاً معرکه است"طراحی سایت مناسب به شما کمک می کند تا بیشتر از این نوع بک لینک ها دریافت نمایید. در واقع موارد بسیار دیگری نیز برای یادگیری در انجام کسب و کار آنلاین وجود دارد، اما اگر از این نکتهء اول برای شروع در طراحی سایت خود غفلت نمایید. مطمئناً قادر نخواهید بود که از مزایای نکات دیگر استفاده نمایید.بنابراین هر آنچه که شما به صورت آنلاین انجام می دهید، وقت، هزینه و تلاش شما را صرف می نماید. پس مطمئن شوید که طراحی سایت شما دقیقاً نشان دهندهء کسب و کار شما می باشد. پیدا کردن وب سایت هایی که برای فروش در وب سایت خود از محتوای بروشورهای تبلیغاتی "کپی paste" انجام داده اند اصلاً کار دشواری نیست. این وب سایت ها معمولاً دارای ارگذاری صفحات سایت، کاربران را آزار نمی دهد. پایین بودن سرعت بارگذاری، از اصلی ترین عوامل ترک وب سایت، توسط کاربران است. زمان بارگذاری سایت شما نباید بیش از 4 تا 6 ثانیه طول بکشد. این عامل حتی نزد موتورهای جستجو هم از اهمیت بالایی برخوردار است.شما می توانید از ابزار رایگان مانند Pingdom برای تست سرعت بارگذاری سایت خود استفاده کنید و از راهنمایی ها و پیشنهادهایی که برای بهبود سرعت سایت ارائه می کند،بهره ببرید. 4) سازگاری با مرورگرهااین عامل می تواند به راحتی نادیده گرفته شود. هنوز سایت های بسیاری از شرکت های بزرگ و معتبر، در بعضی از مرورگرها به حه ای دیگر با نام "درباره ما" قرار بگیرد. همچنین در صفحه اصلی سایت خود می توانید ویژگی های چندی از محصولات و خدمات کلیدی خود را نام ببرید. و یا حتی آخرین محصولات یا محبوب ترین آن ها را. در هر صورت سعی کنید تعداد این ویژگی ها را محدود کنید و ما بقی را در صفحه مربوط به آن محصول قرار دهید. طراحی سایت کار ظریفی است و نیاز به دقت دارد و البته باید متناسب با نوع مخاطبانتان باشد.لازم نیست بازدید کنندگان را با اطلاعات اضافی و بیش از اندازه، گیج کنید. فقط کافی است چندی از ویژگی های اصلی و کلیدی محصول خود را بگویید و بازدیدکننده را ترغیب به دانستن بیشتر با زمینه فعالیت غیراخلاقی نیست؟ بهترین راه حل، استفاده از یک صفحه کاملا سازمانیافته "درباره ما" است.این صفحه نباید فقط شرکت را به مشتری معرفی کند، بلکه باید ورای هرگونه شک و تردید، به شرح دلایل اعتماد مشتری به شرکت شما بپردازد.اغلب، این موضوع به معنی پاسخگویی به شش سوال مهم زیر است که از طرف بازدید کننده وب سایت شما مطرح می شود:● چه کسی گرداننده این وب سایت است؟امروزه مردم از شرکتهای بزرگ و مقرراتی و نگرش قدیمی و شعار گونه "تماس شما برای ما مهم است" خسته شدهاند. شما میتوانید به عنوان مالک یک شرکت کوچک، توجه شخصی را به مشتری خود داشته باشید که آنها از هیچ شرکت بزرگی دریافت نمیکنند. این پیغام را در صفحه "درباره ما" بگنجانید.از صحبت درباره خود
مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی کارخانه رنگ و رزین پارس سیمین [ يکشنبه 24 آبان 1394 ] [ 15:09 ]
[ Mohammad ][ بازديد : 282 ]
آخرين مطالب ارسالي
اینفوگرافیک در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
در طراحی سایت چکار نکنیم؟تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
اهمیت محتوا در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
قواعد و اصول طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
نقش اینفوگرافیک در طراحی وب سایتتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
نکات طراحی وب سایت مورد تایید موتورهای جستجوتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
طراحی سایت با جوملا در چند گام سادهتاريخ : جمعه 27 فروردين 1395
فیلم آموزش طراحی سایتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
طراحی وب سایت بدون استفاده از جدولتاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 6
|
||
| [ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] | |||